Prezentacja firmy odbiorcom to nie jedynie kampanie promocyjne

Stworzenie rzetelnego jak i profesjonalnego wizerunku firmy – która będzie w stanie sprostać oczekiwaniom rozwojowo myślących konsumentów nie zakańcza się na łożeniu dużych kwot na kampanie promocyjne.

mieszkania

Autor: Kuba Bożanowski
Źródło: http://www.flickr.com
akt - praca

Autor: uhFEPBCwmVJvVMYaM8QAmrxpTC uhFEPBCwmVJvVMYaM8QAmrxpTC
Źródło: http://www.flickr.com

zestaw kuponów rabatowych

Autor: Carol Pyles
Źródło: http://www.flickr.com
Sprzedając produkty lub usługi trzeba zacząć ugruntowywanie swojego miejsca w umysłach odbiorców od tak zwanego własnego podwórka. Logo Przedsiębiorstwa jest głównym znakiem rozpoznawczym, który łączy się (a przynajmniej powinien) z określonymi wartościami. Ekskluzywny logotyp, który zapadnie w pamięć klienta winien wywoływać jasne skojarzenia z pozytywnymi ideami. Spoglądając na ekskluzywny logotyp firmy znajdujący się na samym produkcie lub fasadzie budynku na tabliczce informacyjnej konsument musi doznawać uczucia pewności, że ten sprzedający lub usługodawca rozwikła jego kłopot i zaspokoi konkretną potrzebę. Ekskluzywny logotyp to punkt wyjścia dla wszystkich przyszłościowych działań reklamowych. W przestrzeni rynkowej bez większych problemów odszuka się firmę graficzną, która zaprojektuje logo odbijające wartości, którymi w swojej działalności kieruje się dana firma.
Kolejnym niezmiernie ważnym elementem, na który należy zwrócić uwagę są tabliczki znamionowe. Ich istotność jest często marginalizowana – jest to duży błąd! Tabliczki znamionowe analogicznie jak wizytówki prezentują konkretny wizerunek firmy nabywcy. Tabliczki znamionowe są przeważnie wykonane z metalu i zamieszczane na sprzętach elektronicznym.

Trzeba to wziąć pod rozwagę projektując logo – musi on być połączeniem zapadających w pamięć cech, prostoty kształtu oraz nawiązań do określonych pozytywnych odczuć. Tabliczki znamionowe oraz logotyp to fundamenty przyszłych działań promocyjnych – nie warto przy ich projektowaniu oszczędzać na czasie.