W obecnych czasach dużo osób promuje się online, jednakże tradycyjne wizytówki nigdy nie wyjdą z użycia

Każdy biznesmen musi posiadać przy sobie wizytówkę. Nawet pozornie niewinne wyjście na saunę może okazać się doskonałą szansą na zrobienie biznesu życia.

Nigdy serwis nie wiadomo kogo i gdzie spotkamy. Zatem jeśli mamy własną działalność gospodarczą lub (sprawdź przykłady) rządzimy firma, zawsze miejmy w notatniku swoje wizytówki.
zespół certyfikacyjny

Autor: U.S. Department of Agriculture
Źródło: http://www.flickr.com
Młodzi pracownicy najczęściej pragną zaszokować swych potencjalnych klientów wręczając im dziwne oraz kolorowe wizytówki. W ten sposób pragną się wyróżnić na tle innych oraz zostać zapamiętanym. Zapewne działa to, ale nie we wszystkich kręgach. Są profesje gdzie bardziej liczy się rozwaga niż agresywność. Do tych osób zaliczają się na pewno prawnicy, dlatego dla nich wizytówki klasyczne to norma. Dzięki temu pokazują swój profesjonalizm oraz dyplomację.
Istnieje także duża ilość innych profesji, gdzie warto stale mieć w teczce wizytówkę – są to przykładowo lekarze albo tłumacze. Jeśli ciekawi Cię wizytówka tłumacz to doskonała specjalizacja, aby zagwarantować sobie możliwość zostawienia klientowi swoich danych w każdym miejscu i w każdej chwili. Wydaje się to o wiele bardziej profesjonalne niż zapisywanie swojego adresu e-mail lub telefonu na wyrwanym skrawku papieru z notesu lub serwetce. Wizytówka bywa mała, zatem mogłoby się wydawać, że nie ma wielkiego znaczenia. Ale to zwodniczy pogląd.

W dużym stopniu mówi o naszym profesjonalizmie i podejściu do klienta.
Warto zawsze mieć w notatniku niewielką ilość wizytówek. Nigdy nie możemy wiedzieć, kiedy dzięki nim nawiążemy kontakt biznesowy.