Podstawowe walory reklamy na telebimie

Prawidłowo przewidziana kampania reklamowa to zapewniony sukces wszelkiej firmy. Reklama na telebimach użytkowana jest zarówno przez jednostki handlowe, usługowe, jak i inne, działające w rozmaitych gałęziach przemysłu, a również apteki i świątynie.

Ergonomiczność, łatwość obsługi i odporność na warunki pogodowe przyciągają spojrzenie, a przy tym są doskonale wyraźne. Reklama zademonstrowana w takiej formie nie tylko prędko i efektywnie dociera do ewentualnych odbiorców, ale także koszty jej wyprodukowania i prezentacji są o dużo mniejsze niż typowe wartości innych reklam.
Telebim Konin Kleczewska to najwyższej klasy urządzenie służących do przekazu danych o artykule, albo usłudze dla ogromnego grona adresatów. Dzięki wdrożeniu specjalistycznych diod LED jest to jedyna technologia, jaka zezwala na emisję filmu najlepszej jakości przy zachowaniu znakomitej widoczności w dowolnych warunkach atmosferycznych.
magazyn

Autor: Litage Publishing
Źródło: http://www.flickr.com
Główne wartości reklamy na telebimie, to aktywne i masowe trafienie z informacją do możliwych klientów, szczególnie atrakcyjna i nowoczesna technika prezentacji, podwyższenie prestiżu marki, rozpoznawalność marki, bądź wyrobu, także okazja aktualizacji danych w czasie trwania kampanii. Bardzo ważne jest umieszczenie telebimu. W ruchliwych miejscach jest większa możliwość zapamiętania obrazu przez większą grupę potencjalnych klientów.

Dobrym punktem mogą być centralne ulice miast, czy też sąsiedztwa ogromnych centrów handlowych. Wykazano, że reklama produktu wyświetlanego na telebimach w sporym stopniu przyczyniła się do wzrostu sprzedaży.