Dlaczego billboardy cieszą się dużym zainteresowaniem przedsiębiorców?

Billboardy w Rudzie Śląskiej, to afisze reklamowo-promocyjne dużych wymiarów, które w Polsce na stałe wtopiły się w krajobraz wszystkich dużych miast. Billboardy w Płocku raczej w nadchodzących miesiącach nie znikną z tamtejszych bloków jak i dróg, ponieważ według specjalistów od reklamy nadal są one skuteczną formą reklamowania się i każda większa akcja reklamowa celuje na nie niebagatelną sumę pieniędzy

Zdarza się nawet tak, że nowoczesne billboardy w Dąbrowie Górniczej (wybierz billboardy od montowane są jeden tuż obok drugiego, stąd też podczas jazdy samochodem uda nam się spotkać ich nawet kilkadziesiąt, jeżeli będziemy podróżować najbardziej popularnymi ulicami wielkich miast.

Reklama na bilbordach

Autor: Broadway Tour
Źródło: http://www.flickr.com

Billboardy w Częstochowie wbrew pozorom nie należą do narzędzi reklamowych, które odchodzą do lamusa. Także one się rozwijają w ciekawy sposób. Jeszcze parę lat wstecz były one całkowicie nieprzydatne nocą, ponieważ nikt nie mógł ich zauważyć. Teraz jest zupełnie inaczej, dlatego że wysokiej jakości billboardy są podświetlane i dzięki temu są widoczne przez dwadzieścia cztery godziny w ciągu doby.

Szablonowe billboardy w Zielonej Górze mają wymiary około 12 m2, tak też jest w innych polskich miastach. Pewne z nich mogą być oczywiście znacznie bardziej przestrzenne. Nie powinno nas zdziwić, gdy będzie miał on czterdzieści osiem m2. Takie również mocowane są na terenie naszego kraju, aczkolwiek o wiele trudniej jest je napotkać. Godnym uwagi rodzajem billboardu jest megaboard. Jest to tablica – ciekawy wpis na http://www.bezkredy.com/program-aktywna-tablica/ – reklamowa, która wyposażona jest w ogromne połacie tkanin, na których drukowana jest konkretna reklama. Megaboardy instalowane są na obiektach. Ich rozmiar w pewnych przypadkach może wynosić nawet trzysta m2.

W Polsce są one jeszcze mało modne, ale w Stanach Zjednoczonych jak również i w krajach Dalekiego Wschodu można je zauważyć. W Polsce jednak nie ma tak ogromnych obiektów, żeby można było je mocować na każdym rogu, stąd też nasz rynek zdominowany jest przez billboardy standardowej wielkości, które nie mogą robić większego wrażenia na potencjalnych odbiorcach.