Reklama na billboardach

Chcąc promować swoją firmę za pośrednictwem dużych billboardów, musisz na początek przemyśleć, do kogo chcesz kierować przekazy perswazyjne. To najważniejsze działanie w czasie układania profesjonalnej strategii reklamowej marki.

Reklama na ulicach

Autor: Daniel Oines
Źródło: http://www.flickr.com

To jasne, że innego rodzaju tekst marketingowy skieruje się do ludzi młodych, a inny do osób w podeszłym wieku. Bardzo istotne jest także miasto, w którym zakłada się plakaty – do innego typu ludzi trafisz, jeśli zamontujesz billboardy w Dąbrowie Górniczej, a do innego, jeśli umieścisz swoje billboardy w Płocku. W rozmaitych rejonach naszego kraju przebywają inni ludzie – odznaczający się odmienny potrzebami, percepcją oraz, co znaczące, różnymi zdolnościami finansowymi.

Jeśli prowadzisz firmę, która operuje na terenie całego kraju, musisz instalować reklamy zewnętrzne w każdym regionie. Istotne jest wybranie targetu dla przekazów perswazyjnych – gdy chcesz zagarnąć klientów z niewielkich miast, możesz decydować się przeważnie na billboardy w Gdańsku itd..

Jeżeli przekaz ma trafiać do obywateli dużych miast, potrzebne staną się billboardy w Zielonej Górze i innych wojewódzkich metropoliach. W metropoliach rozsądnie jest montować reklamy zewnętrzne koło miejskich deptaków, po których chodzi zwykle wielu mieszkańców. Kluczowe jest to, by jak największa grupa ludzi ujrzała twoje reklamy.

Zamierzając zwrócić uwagę na artykuł ludzi, którzy odznaczają się religijnością, powinieneś montować reklamy zewnętrzne w sąsiedztwie kościołów i punktów pątniczych. Najbardziej oczywistym punktem w Polsce są naturalnie billboardy w Częstochowie – co roku do Miasta Świętej Wieży przyjeżdżają rzesze wiernych, którzy chcą adorować cudowny obraz Najświętszej Marii Panny umieszczony w klasztorze na Jasnej Górze. Możesz również umieszczać billboardy w rejonie wielkiej świątyni w Licheniu.