Czy warto?
Wszystkie działania powiązane z programami lojalnościowymi mają taki sam cel – poprawę sprzedaży. Przedsiębiorcy dlatego inwestują w sprawdzone programy lojalnościowe, by powiększyć sprzedaż własnych produktów czy usług. Dobrze prowadzony program lojalnościowy najczęściej przynosi taki właśnie rezultat.

Trzeba pamiętać o tym, by nie przedobrzyć. Gdy planujemy naszym stałym klientom wysyłać informacje odnośnie na przykład liczby punktów przez nich zgromadzonych, nie wysyłajmy im wiadomości codziennie. Należy przemyśleć działania, aby nie pociągnęły za sobą one więcej szkody niż pożytku.
Warto rozpieszczać klientów
Generalnie ludzie lubią programy lojalnościowe. Oczywiście, istnieje grupa, która zwyczajnie nie weźmie w nich udziału. Nie należy skupiać swojej uwagi na przekonaniu ich do zmiany podejścia. Lepiej pomyśleć o tych, którzy chętnie zbierają punkty czy pieczątki. Najlepiej, żeby prezent czy zniżka, którą klient dostaje po spełnieniu wymogów była ciekawa, a nawet nieosiągalna dla osób nie biorących udziału w programie. Takiego rodzaju poczucie bycia wyjątkowym może przynieść doskonałe rezultaty.
Zaciekawił Cię nasz post? Zatem kliknij w link do serwisu żwacze wołowe i ciesz się innymi tekstami. W razie jakichkolwiek pytań – odezwij się do nas.
Jeśli dobrze zaplanujemy i poprowadzimy program lojalnościowy, na pewno odnotujemy zwiększenie sprzedaży.