W jaki sposób wybrać dobrą agencję reklamową oraz co to są credentials?

Większość działań reklamowych związanych z projektowaniem czy umacnianiem wizerunku firmy może wiązać się ze specjalistami działającymi w agencji reklamowej.

Wbrew ogólnemu mniemaniu, tworzenie napisów na różnego rodzaju gadżetach promocyjnych nie jest jedyną postacią reklamy zainteresowanej firmy.

Jeśli niniejszy materiał jest dla Ciebie ekscytujący, sprawdź źródło a znajdziesz w tamtym miejscu podobne wiadomości. One również na pewno okażą się dla Ciebie wartościowe.

Co prawda, że to dokładnie taka agencja reklamowa wykonuje projekty powiązane z tworzeniem niemal dowolnych nadruków na naczyniach, koszulkach czy też jakichkolwiek odmiennych towarach, które mogą być wykorzystywane jako gadżet reklamowy. Pracownicy takich agencji na bieżąco poszukują kolejnych idei na tego typu produkty. A jako że pracują w działaniach promocyjnych, są w takiej dziedzinie bardzo kreatywni. Dla przykładu do trochę mniej znanych gadżetów reklamowych należy zaliczać chociażby drewnianą kołatkę, która jest wykorzystywana jedynie do robienia hałasu w czasie np. spotkania piłkarskiego. W granicach kooperacji można również zamówić w tego typu agencji utworzenie strony internetowej lub papierowej wizytówki.

podatki

Autor: Anka Albrecht
Źródło: http://www.flickr.com
firma

Autor: Cancillería del Ecuador
Źródło: http://www.flickr.com
Żeby wybrać dobrą agencję reklamową, warto jest zrobić spis na bazie rezultatów przeszukiwania na frazę wiążącą się z interesującym nas towarem czy też usługą. Można także przesłać konkretnym agencjom prośbę o przesłanie tzw. credentials, czyli informacji odnoszących się do oferty i kompetencji takiej firmy.

Do zrealizowania planowanej przez nas akcji reklamowej, warto jest wykonać własny swoisty konkurs ofert, czyli poprosić do przedstawienia propozycji cztery wytypowane uprzednio agencje. Wskazana ilość nie jest losowa.