Czym się odróżnia konkurs od loterii i co może dopomóc przy wyborze postaci promocji?

Jedną z form promocji jest organizacja konkursów oraz loterii. Jeśli nie wiesz, którą postać wybrać, powinniśmy odpowiedzieć sobie na jedno łatwe pytanie: czy ważniejsza jest wygoda organizatora, czy też uczestników promocji.
Jeżeli ważniejsza jest wygoda organizatora, to musimy wybrać konkurs, gdyż jest on znacznie łatwiejszy przy organizowaniu i cechują go minimalne wymagania formalne czy brak kosztów, które wiążą się z początkiem konkursu.

Te zaś cechują także proste rozwiązania skarbowe. Jeśli jednak bardziej istotna jest dla Ciebie wygoda uczestników, to korzystniejsza byłaby loteria. W takim wypadku korzysta się z losowego rozstrzygnięcia danej akcji promocyjnej. Dzieje się tak z tego powodu, że bariera wejścia w loterię jest relatywnie mała. Wystarczyłoby, że klient kupi dowolny produkt i już weźmie udział w loterii. firma organizująca loterię jest zobligowana do spełnienia wielu wymagań, które pochodzą z ustawy o grach hazardowych.
gospodarka

Autor: Conor Luddy
Źródło: http://www.flickr.com
loteria

Autor: r. nial bradshaw
Źródło: http://www.flickr.com
klienta

Autor: reynermedia
Źródło: http://www.flickr.com
Bardzo popularną postacią loterii jest zdrapka.

Zobacz, czy następny link (https://aureus.pl/) jest tym, czego akurat poszukujesz. Zapewne niezwykle będzie mógł pomóc Ci w Twym projekcie, który obecnie robisz. Sprawdź, naprawdę nie pożałujesz!

To niezwykle skuteczne narzędzie promocji, gdyż jest w stanie przyciągać zainteresowanych niczym magnes. Przy organizacji loterii przy wykorzystaniu zdrapki, należy mieć na uwadze jej jakość (warto jest wybrać wytwórcę posiadającego doświadczenie), bezpieczeństwo zdrapek (tutaj ważna jest wiarygodność producenta). Poza tym realizator musi zorganizować właściwą liczbę zdrapek i opracować sposób odbioru nagrody. Najprostszy byłby taki sposób, w którym należy zwrócić zdrapkę.

Należałoby wspomnieć, że tego typu forma reklamy jest wykorzystywana przeważnie w przypadku loterii fantowych albo promocyjnych. Są one niezwykle znane, dlatego też uczestnicy mają do nich dość spore zaufanie.