Internet na usługach biznesu. Co zrobić, by nasza firma rozwijał się w sieci?

Biznes, który nie istnieje w sieci, ma naprawdę skromne szanse na utrzymanie się w rzeczywistym świecie. Dziś Internet pełni rolę najważniejszego medium, okna na świat i pierwszego źródła informacji. Liczne badania Internautów pokazały, że wyszukiwarka to dla nich swego rodzaju wyrocznia, a poszukiwanie jakiegokolwiek artykułu czy usługi, od lakieru do drewna po szycie sukien ślubnych, rozpoczynają właśnie od wklepania paru słów do Google. Dlatego też reklama w Internecie jest kwestią, o której nie może zapomnieć żaden odpowiedzialny właściciel firmy.

Co na początek? Budowa strony!
Pierwszym krokiem na drodze do sieciowego sukcesu powinno być oczywiście wybudowanie estetycznej strony internetowej, która będzie pasować do profilu działalności danej firmy. Na szczęście konkurencja wśród pomysłowych webmasterów, którzy z chęcią podejmą się stworzenia odpowiedniej witryny. W sieci można natrafić również na serwisy, które pozwalają na własnoręczne zbudowanie strony przy pomocy jednego z kilkunastu dostępnych szablonów. Jest to ciekawe rozwiązanie, zwłaszcza dla pomysłowych osób, które poradzą sobie z tworzeniem tekstów i nagłówków, ale nie mają najmniejszego pojęcia o programowaniu.
mycie okien

Autor: Chris Waits
Źródło: http://www.flickr.com
Flaga angielska

Autor: rhodesj
Źródło: http://www.flickr.com
Fajna strona nie wystarczy, czyli o tym, dlaczego trzeba zainwestować w pozycjonowanie
Samo posiadanie świetnej strony to nie koniec naszej drogi do sukcesu. Aby potencjalny konsument mógł odnaleźć naszą stronę, musimy sprawić, by pojawiała się w wyszukiwarce na jak najwyższej pozycji i nie zaginęła w masie podobnych witryn. Wykonanie tego zadania jest możliwie tylko przy pomocy specjalistycznego pozycjonowania stron WWW. Pojęciem tym określamy szereg czynności, które pomagają konkretnym stronom uzyskać wysokie wyniki podczas wyszukiwania w Google.

Czy masz świadomość, że znajdujące się tutaj praktyczne informacje, mogą być bardzo dla Ciebie użyteczne? Dotyczą one tematyki, która Cię właśnie zainteresowała.

Zawodowe pozycjonowanie obejmuje: optymalizacja kodu HTML i tekstów na stronie, umieszczenie w nich odpowiednich słów kluczowych oraz linków z innych, znanych witryn.

Analityka – klucz do podejmowania trafnych decyzji

Świetną inwestycją jest również zlecenie ekspertom prowadzenia analityki internetowej naszej witryny. Przy pomocy właściwego narzędzia jego administrator będzie w stanie stwierdzić, jak odwiedzający trafiają na stronę i jakie działania marketingowe trzeba podjąć, by liczba odwiedzin rosła w szybkim tempie, a nowych klientów przybywało – www.artefakt.pl/analityka-internetowa (www.artefakt.pl/analityka-internetowa). Zebrane dane publikowane są w formie raportów, na podstawie których można zacząć planować kolejną strategię reklamową. Osoby, którym bliskie są kwestie promocji internetowej, mogą spróbować przeprowadzić analitykę strony za pośrednictwem darmowego narzędzia Google Analytics.
AMP – przyspieszone strony mobilne

Nowinką na rynku marketingu internetowego są przyspieszone strony mobilne, czyli po angielsku accelerated mobile pages. AMP, tak jak tradycyjne strony, budowane są w oparciu o kod HTML. Wykorzystanie technologii AMP gwarantuje widoczne przyspieszenie ładowania się strony w przeglądarce, co wyraźnie uprzyjemnia surfowanie w sieci – sprawdź tutaj. Przyspieszenie to zawdzięczamy umieszczaniu treści witryn w chmurach. Nie ulega wątpliwości, że firma, której strona załaduje się błyskawicznie będzie dobrze odbierana przez Internautów, dlatego warto zainteresować się AMP.