Kreowanie wizerunku marki

Przepisem na powodzenie marki jest zyskanie przez nią pozytywnego wizerunku. To długotrwały i zawiły proces, który może zostać zaburzony przez nawet jedną nietrafioną akcję marketingową. Podstawowym etapem przy zakładaniu nowej marki jest stworzenie księgi wizerunku. Taka księga zawiera wszystkie zasady stosowania logo i logotypu firmy, szczegółowo ustala stosowane tam barwy, zawiera wzory korespondencji i dużo innych. Standaryzacja jest pierwszym krokiem do odniesienia sukcesu, minimalizuje zasadnicze błędy wpływające negatywnie na wizerunek, które nagminnie popełniają właściciele niewielkich przedsiębiorstw.

Kontakt z mediami jest najważniejszy

segregatory

Autor: Dominic Zaidan
Źródło: http://www.flickr.com

Dziennikarze cenią sobie zwięzłość i organizację. Podczas wysyłania zaproszenia na konferencję prasową, należy zadbać by do dziennikarza trafiłą teczka konferencyjna, zawierająca podstawowe wiadomości oraz niewielki prezent. Istotne jest odpowiednie przeprowadzenie takiej konferencji. Dziennikarze są osobami które cenią swój czas. Konferencja musi być więc organzowana niezbyt często i tylko dla ogłoszenia istotnych informacji. Dobrze jest również zatroszczyć się o odpowiedni poczęstunek, dla bardziej ciekawskich dziennikarzy należy zapewnić Milo teczki z materiałami informacyjnymi, których nie ma w teczce. Kontakt z prasą jest bardzo ważny w trakcie budowania wizerunku. Dziennikarze są pomostem między firmą a zwykłymi obywatelami.

Skuteczna reklama kluczem do powodzenia

teczka

Autor: Dominic Zaidan
Źródło: http://www.flickr.com

Klient powinien w pozytywny sposób kojarzyć firmę. By to wywołać należy inicjować działania promocyjne. Typowa reklama gwarantuje jedynie powszechność nazwy firmy i jej znaku graficznego. Nie należy tego jednak ignorować, to niezwykle ważny proces budzący świadomość ewentualnego odbiorcy. Usługodawców można łatwo odszukać w internecie, przykładowo wyszukując frazę „producent segregatorów reklamowych”. Dobre skojarzenia z firmą stwarza się przez każdą nietuzinkową kampanię marketingową. Billboard 3D, który wchodzi w interakcję z otoczeniem, zorganizowanie flash mobu czy wynajęcie aktorów do publicznego odgrywania scen i angażowania klienta – tego rodzaju reklamę określa się mianem ambientowej. badania (sprawdź nas) dowodzą, że jest to najskuteczniejsza metoda wywoływania zaufania wśród konsumentów.

Odwiedź: .