Co wskazane jest wiedzieć na temat reklamy zewnętrznej i jej efektywności

Z reklamą zewnętrzną powszednie styka się każdy z nas – wystarczy tylko wyjść z domu, aby natknąć się na przeróżne formy oraz przejawy tego typu reklamy. Wśród wielu rodzajów reklamy zewnętrznej zdołamy wyróżnić billboardy, plakaty albo również banery reklamowe, prócz tego telebimy oraz także ulotki zostawiane w miejscach publicznych. Wszystko to można w dzisiejszych czasach zaliczyć do reklamy zewnętrznej.

billboard

Autor: ING Group
Źródło: http://www.flickr.com
Odpowiednio urządzona reklama (zobacz sprawdź serwis) zewnętrzna charakteryzuje się faktycznie ogromnie dużą skutecznością i efektywnością – polecam stronę. Czemu? Odpowiedź pewnie jest bardzo łatwa – reklama ta dociera do znacznej liczby osób. Jeśli tylko jest umieszczona w właściwych miejscach – przy częstokroć uczęszczanych drogach, autostradach, w okolicach centrum handlowych, to znaczy w takich miejscach, w jakich można zastać niemało ludzi – to reklama ta na pewno sprowadzi nadzwyczaj wyborny rezultat. Jeśli jest dobrze zauważalna i przyciąga wzrok innych to z pewnością nie można przejść obok niej beznamiętnie, bez zwrócenia na niej uwagi.

reklama zewnętrzna

Autor: Lord Jim
Źródło: http://www.flickr.com
Żeby reklama zewnętrzna charakteryzowała się skutecznością trzeba pamiętać też o odpowiedniej formie przekazu. Musi być zwarta, krótka, łatwa do zapamiętania, i także intrygująca i interesująca dla odbiorcy. Na taką reklamę pewnie zwróci uwagę multum osób. Za to jeśli reklama będzie złożona, napisana skomplikowanym językiem czy też niewiele zrozumiała to bezsprzecznie odniesie o wiele mniejszy rezultat – reklama w Targówku. Taką reklamę zazwyczaj zauważamy, gdy jesteśmy w stałym ruchu – spieszymy się do pracy, na zakupy itd. Dlatego nie mamy zanadto dużo czasu, by zatrzymywać się i przez dłuższy czas przyglądać się jakiejś reklamie. Właśnie z tej przyczyny przygotowując reklamę powinno się zadbać o to, żeby miała ona krótki przekaz.

Jeżeli nasza reklama jest wyświetlana na jakimś billboardzie lub telebimie to wskazane jest zadbać o jej długotrwałość. Im dłużej dana reklama będzie wyświetlana, tym lepszy doniesie skutek. Jeśli reklama będzie pojawiać się w danym miejscu przez krótki termin, to nadzwyczaj możliwe, że informacje w niej zawarte nie zostaną na długo zapamiętane oraz szybko wylecą z pamięci ewentualnych Klientów, przez co nasza reklama Bez wątpienia straci na skuteczności.